Sosyal Paylaşımlarınızı Nasıl Artırırsınız?

ali

Moderator
Joined
Dec 6, 2018
Messages
98
Reaction score
41
Points
18
Age
35
Location
Deutschland
Hiçbir pazarlamacı sosyal medyayı görmezden gelemez. 2020'nin başından itibaren dünya nüfusunun% 51'i bir veya daha fazla kanal kullanıyor ve her gün çeşitli platformlarda 1 milyon yıllık birleşik bir zaman geçiriyor. Bu sayı ancak salgın sayesinde arttı.



Sosyal medya platformları size markanızı , vizyonunuzu ve ürünlerinizi dünyayla paylaşmanın harika bir yolunu sunar , ancak biraz yardıma ihtiyacınız var. Seçtiğiniz kanallarda çok sayıda takipçiniz olabilir, ancak orada işinizi hiç duymamış çok daha fazlası var. Bu nedenle, gönderilerinizi paylaşacak ve işinizin her yere yayılmasına yardımcı olacak insanlara ihtiyacınız var.

Bununla birlikte, sosyal medya paylaşımlarıyla organik etkileşim yıllardır düşüyor. Facebook için katılım oranı 2018'de% 0,16'dan 2019'da% 0,09'a düştü ve Instagram'da oran% 1,73'ten% 1,6'ya düştü. Artık güncel konuların ve büyüleyici içeriğin, gönderinizi birçok farklı beslemeye ve zaman çizelgesine başlatmak için yeterli olduğunu varsayamazsınız.

Eğilimi bozmak zor, ama yine de yapılabilir. Daha fazla insanı gönderilerinizi paylaşmaya teşvik edecek, uygulayabileceğiniz taktikler var. İşte sosyal paylaşımları artırmanın ve marka bilinirliğini artırmanın 7 yolu.

1. Grafiklerinizi keskinleştirin

Görüntüler paylaşımları yönlendirir, ancak bunların birçoğu göz alanı için rekabet eder, bu nedenle görsel oyununuzu keskinleştirmeniz gerekir. Çoğu insan telefonlarında sosyal medyayı kullanır, bu nedenle resimlerin önizlemede yanlış noktada kesilmediğinden, grafiklerinizdeki herhangi bir metnin küçük bir ekranda okunabilir olduğundan ve kullanıcının kolayca yakınlaştırıp uzaklaştırabildiğinden emin olun. Bir sosyal grafik aracı , tüm bu kutuları işaretleyen, göze çarpan ve izleyiciyi "paylaş" ı tıklamaya ikna eden çekici sosyal medya grafikleri oluşturmanıza yardımcı olur .

2. Daha fazla video ekleyin
Video, en iyi performans gösteren içerik türüdür ve sosyal medya kullanıcıları, video içeriğini paylaşma olasılıklarının başka herhangi bir türden paylaşmaktan iki kat daha fazla olduğunu söyler. Kısa videolar, insanların kısa ilgi alanlarına sahip olduğu ve Instagram Hikayeleri, Facebook Hikayeleri ve TikTok gibi platformların tümü video parçalarını teşvik ettiği için günümüzde özellikle popülerdir. Hiç kimse sosyal videonun gösterişli ve mükemmel olmasını beklemiyor, bu da birkaç dakikalık video çekmeyi ve bunu hesabınıza yüklemeyi daha da kolaylaştırıyor.

3. Paylaşanlara yanıt verin
Basit görgü kuralları her şeyi değiştirebilir. Biri yayınınızı paylaştığında, hızlıca "teşekkür ederim" deyin veya sadece bir tepki bırakın. Müşteriler, içeriğinizi paylaşarak bir yanıt aldıklarında, işletmenizin ne yaptıklarını ve çevrimiçi katılımlarını önemsediğini hissederler. Pazarlamanın tamamen bir ilişki kurmakla ilgili olduğunu unutmayın. Paylaşanlarınıza yanıt vermek, markanızla hissedecekleri bağı güçlendirir ve bunu tekrar yapma olasılıklarını çok daha yüksek hale getirir.

4. Zamanlamayı doğru belirleyin
Sosyal medya gönderilerinizi görmeyen kimse paylaşmaz. Sorun şu ki, her sosyal medya platformu sürekli üzerine akan içerikle doludur. Gönderiniz yanlış zamanda yayınlanırsa, sonraki gönderiler dalgasının altına kolayca gömülebilir. Takipçilerinizin her kanalda ne zaman aktif olduğunu belirlemek için sosyal medya araçlarını kullanarak ve ardından fırsat penceresini kaçırmadığınızdan emin olmak için gönderilerinizi günün veya haftanın belirli bir saatine planlayarak bundan kaçının.


5. Trendleri keşfedin
Sosyal medya yayınlarınız günün en çok trend olan konularıyla (veya saat veya dakika) alakalı olduğunda, insanların bunları daha sonra paylaşma şansını önemli ölçüde artırır. Sektörünüzle ilgili ana trendleri takip edin ve / veya markanızı o anın en büyük sorunlarına bağlamanın yollarını bulun, böylece ilgi zirvede iken ilginç ve zamanında içerik üretebilirsiniz.

Sosyal medya paylaşımlarınız diğerlerinin üzerine çıkabilir
Sosyal medya gönderilerinizin, onları iyi oluşturduğunuz sürece, gecikmeli etkileşim eğilimini kırması ve paylaşımları artırması mümkündür. Emojiler, videolar, zamanında içerik ve değerli bilgiler ekleyerek, en uygun zamanlarda yayınlayarak, sosyal medya grafiklerinizi geliştirerek ve isabetli paylaşım yapan insanlarla etkileşim kurarak, takipçilerinizi içeriğinizi daha fazla paylaşmaya ve erişiminizi artırmaya teşvik edeceksiniz.

 
ali said:
Hiçbir pazarlamacı sosyal medyayı görmezden gelemez. 2020'nin başından itibaren dünya nüfusunun% 51'i bir veya daha fazla kanal kullanıyor ve her gün çeşitli platformlarda 1 milyon yıllık birleşik bir zaman geçiriyor. Bu sayı ancak salgın sayesinde arttı.



Sosyal medya platformları size markanızı , vizyonunuzu ve ürünlerinizi dünyayla paylaşmanın harika bir yolunu sunar , ancak biraz yardıma ihtiyacınız var. Seçtiğiniz kanallarda çok sayıda takipçiniz olabilir, ancak orada işinizi hiç duymamış çok daha fazlası var. Bu nedenle, gönderilerinizi paylaşacak ve işinizin her yere yayılmasına yardımcı olacak insanlara ihtiyacınız var.

Bununla birlikte, sosyal medya paylaşımlarıyla organik etkileşim yıllardır düşüyor. Facebook için katılım oranı 2018'de% 0,16'dan 2019'da% 0,09'a düştü ve Instagram'da oran% 1,73'ten% 1,6'ya düştü. Artık güncel konuların ve büyüleyici içeriğin, gönderinizi birçok farklı beslemeye ve zaman çizelgesine başlatmak için yeterli olduğunu varsayamazsınız.

Eğilimi bozmak zor, ama yine de yapılabilir. Daha fazla insanı gönderilerinizi paylaşmaya teşvik edecek, uygulayabileceğiniz taktikler var. İşte sosyal paylaşımları artırmanın ve marka bilinirliğini artırmanın 7 yolu.

1. Grafiklerinizi keskinleştirin

Görüntüler paylaşımları yönlendirir, ancak bunların birçoğu göz alanı için rekabet eder, bu nedenle görsel oyununuzu keskinleştirmeniz gerekir. Çoğu insan telefonlarında sosyal medyayı kullanır, bu nedenle resimlerin önizlemede yanlış noktada kesilmediğinden, grafiklerinizdeki herhangi bir metnin küçük bir ekranda okunabilir olduğundan ve kullanıcının kolayca yakınlaştırıp uzaklaştırabildiğinden emin olun. Bir sosyal grafik aracı , tüm bu kutuları işaretleyen, göze çarpan ve izleyiciyi "paylaş" ı tıklamaya ikna eden çekici sosyal medya grafikleri oluşturmanıza yardımcı olur .

2. Daha fazla video ekleyin
Video, en iyi performans gösteren içerik türüdür ve sosyal medya kullanıcıları, video içeriğini paylaşma  :) olasılıklarının başka herhangi bir türden paylaşmaktan iki kat daha fazla olduğunu söyler. Kısa videolar, insanların kısa ilgi alanlarına sahip olduğu ve Instagram Hikayeleri, Facebook Hikayeleri ve TikTok gibi platformların tümü video parçalarını teşvik ettiği için günümüzde özellikle popülerdir. Hiç kimse sosyal videonun gösterişli ve mükemmel olmasını beklemiyor, bu da birkaç dakikalık video çekmeyi ve bunu hesabınıza yüklemeyi daha da kolaylaştırıyor.

3. Paylaşanlara yanıt verin
Basit görgü kuralları her şeyi değiştirebilir. Biri yayınınızı paylaştığında, hızlıca "teşekkür ederim" deyin veya sadece bir tepki bırakın. Müşteriler, içeriğinizi paylaşarak bir yanıt aldıklarında, işletmenizin ne yaptıklarını ve çevrimiçi katılımlarını önemsediğini hissederler. Pazarlamanın tamamen bir ilişki kurmakla ilgili olduğunu unutmayın. Paylaşanlarınıza yanıt vermek, markanızla hissedecekleri bağı güçlendirir ve bunu tekrar yapma olasılıklarını çok daha yüksek hale getirir.

4. Zamanlamayı doğru belirleyin
Sosyal medya gönderilerinizi görmeyen kimse paylaşmaz. Sorun şu ki, her sosyal medya platformu sürekli üzerine akan içerikle doludur. Gönderiniz yanlış zamanda yayınlanırsa, sonraki gönderiler dalgasının altına kolayca gömülebilir. Takipçilerinizin her kanalda ne zaman aktif olduğunu belirlemek için sosyal medya araçlarını kullanarak ve ardından fırsat penceresini kaçırmadığınızdan emin olmak için gönderilerinizi günün veya haftanın belirli bir saatine planlayarak bundan kaçının.


5. Trendleri keşfedin
Sosyal medya yayınlarınız günün en çok trend olan konularıyla (veya saat veya dakika) alakalı olduğunda, insanların bunları daha sonra paylaşma şansını önemli ölçüde artırır. Sektörünüzle ilgili ana trendleri takip edin ve / veya markanızı o anın en büyük sorunlarına bağlamanın yollarını bulun, böylece ilgi zirvede iken ilginç ve zamanında içerik üretebilirsiniz.

Sosyal medya paylaşımlarınız diğerlerinin üzerine çıkabilir
Sosyal medya gönderilerinizin, onları iyi oluşturduğunuz sürece, gecikmeli etkileşim eğilimini kırması ve paylaşımları artırması mümkündür. Emojiler, videolar, zamanında içerik ve değerli bilgiler ekleyerek, en uygun zamanlarda yayınlayarak, sosyal medya grafiklerinizi geliştirerek ve isabetli paylaşım yapan insanlarla etkileşim kurarak, takipçilerinizi içeriğinizi daha fazla paylaşmaya ve erişiminizi artırmaya teşvik edeceksiniz.
Teşekkürler çok kaliteli bir yazı olmuş.
 
  • Like
Reactions: ali
Sosyal medya içerik paylaşımlarını artırmak için altı ipucu keşfedin.
BuzzSumo ile en çok paylaşılan içeriği hızlı bir şekilde belirleyin.
En çok paylaşılan içeriği aramak için anahtar kelimeleri veya konuları kullanın.
Ayrıca belirli bir web sitesine göre de arama yapabilirsiniz.
Sosyal ağ başına paylaşımlara göre arama yapın.
Ağa göre dağılımı paylaşın.
 

Yasal Uyarı

İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren webtiryakin.com 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.Knın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Hukuka ve mevzuata aykırı olduğunu düşündüğünüz içeriği BURADAN bildirebilirsiniz. Kısa sürede dönüş yapmaya çalışacağız.
Back
Top Bottom