Neler yeni
Image 1

Style WGrid

Style WGrid The simplest and fastest way to build great UI for your community. Our beautifully designed theme comes with hundreds of customizable features.

Buy Now
Image 2

Kali Xenforo Theme

Attract members with an elegant design, present your community and destinations in great detail, and have members enjoy the time. Kali is a professional theme that is a great choice for XenForo users.

Buy Now
Image 3

SenSai

We are glad to release the SenSai theme. It’s a clean and simple style that fully supports the latest XenForo community software. SenSai is fully responsive and retina-ready. It will look great on any desktop, laptop, tablet, or smartphone. the Plain theme will help you to build a popular community.

Buy Now
Image 4

W7

Style W7 The simplest and fastest way to build great UI for your community. Our beautifully designed theme comes with hundreds of customizable features.

Soon
  • Sitemiz Bir Webmaster forumu ve tartışma platformu dur webmaster forumu dışındaki konular yasaktır direkt silinecektir.
  • Our site is a Webmaster forum and discussion platform. Topics outside the webmaster forum are prohibited and will be deleted immediately.

Sosyal Paylaşımlarınızı Nasıl Artırırsınız?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ali
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ali

Moderator
Katılım
6 Ara 2018
Mesajlar
94
Tepkime puanı
36
Puanları
18
Yaş
35
Konum
Almanya
Web sitesi
webtiryaki.com
Hiçbir pazarlamacı sosyal medyayı görmezden gelemez. 2020'nin başından itibaren dünya nüfusunun% 51'i bir veya daha fazla kanal kullanıyor ve her gün çeşitli platformlarda 1 milyon yıllık birleşik bir zaman geçiriyor. Bu sayı ancak salgın sayesinde arttı.



Sosyal medya platformları size markanızı , vizyonunuzu ve ürünlerinizi dünyayla paylaşmanın harika bir yolunu sunar , ancak biraz yardıma ihtiyacınız var. Seçtiğiniz kanallarda çok sayıda takipçiniz olabilir, ancak orada işinizi hiç duymamış çok daha fazlası var. Bu nedenle, gönderilerinizi paylaşacak ve işinizin her yere yayılmasına yardımcı olacak insanlara ihtiyacınız var.

Bununla birlikte, sosyal medya paylaşımlarıyla organik etkileşim yıllardır düşüyor. Facebook için katılım oranı 2018'de% 0,16'dan 2019'da% 0,09'a düştü ve Instagram'da oran% 1,73'ten% 1,6'ya düştü. Artık güncel konuların ve büyüleyici içeriğin, gönderinizi birçok farklı beslemeye ve zaman çizelgesine başlatmak için yeterli olduğunu varsayamazsınız.

Eğilimi bozmak zor, ama yine de yapılabilir. Daha fazla insanı gönderilerinizi paylaşmaya teşvik edecek, uygulayabileceğiniz taktikler var. İşte sosyal paylaşımları artırmanın ve marka bilinirliğini artırmanın 7 yolu.

1. Grafiklerinizi keskinleştirin

Görüntüler paylaşımları yönlendirir, ancak bunların birçoğu göz alanı için rekabet eder, bu nedenle görsel oyununuzu keskinleştirmeniz gerekir. Çoğu insan telefonlarında sosyal medyayı kullanır, bu nedenle resimlerin önizlemede yanlış noktada kesilmediğinden, grafiklerinizdeki herhangi bir metnin küçük bir ekranda okunabilir olduğundan ve kullanıcının kolayca yakınlaştırıp uzaklaştırabildiğinden emin olun. Bir sosyal grafik aracı , tüm bu kutuları işaretleyen, göze çarpan ve izleyiciyi "paylaş" ı tıklamaya ikna eden çekici sosyal medya grafikleri oluşturmanıza yardımcı olur .

2. Daha fazla video ekleyin
Video, en iyi performans gösteren içerik türüdür ve sosyal medya kullanıcıları, video içeriğini paylaşma olasılıklarının başka herhangi bir türden paylaşmaktan iki kat daha fazla olduğunu söyler. Kısa videolar, insanların kısa ilgi alanlarına sahip olduğu ve Instagram Hikayeleri, Facebook Hikayeleri ve TikTok gibi platformların tümü video parçalarını teşvik ettiği için günümüzde özellikle popülerdir. Hiç kimse sosyal videonun gösterişli ve mükemmel olmasını beklemiyor, bu da birkaç dakikalık video çekmeyi ve bunu hesabınıza yüklemeyi daha da kolaylaştırıyor.

3. Paylaşanlara yanıt verin
Basit görgü kuralları her şeyi değiştirebilir. Biri yayınınızı paylaştığında, hızlıca "teşekkür ederim" deyin veya sadece bir tepki bırakın. Müşteriler, içeriğinizi paylaşarak bir yanıt aldıklarında, işletmenizin ne yaptıklarını ve çevrimiçi katılımlarını önemsediğini hissederler. Pazarlamanın tamamen bir ilişki kurmakla ilgili olduğunu unutmayın. Paylaşanlarınıza yanıt vermek, markanızla hissedecekleri bağı güçlendirir ve bunu tekrar yapma olasılıklarını çok daha yüksek hale getirir.

4. Zamanlamayı doğru belirleyin
Sosyal medya gönderilerinizi görmeyen kimse paylaşmaz. Sorun şu ki, her sosyal medya platformu sürekli üzerine akan içerikle doludur. Gönderiniz yanlış zamanda yayınlanırsa, sonraki gönderiler dalgasının altına kolayca gömülebilir. Takipçilerinizin her kanalda ne zaman aktif olduğunu belirlemek için sosyal medya araçlarını kullanarak ve ardından fırsat penceresini kaçırmadığınızdan emin olmak için gönderilerinizi günün veya haftanın belirli bir saatine planlayarak bundan kaçının.


5. Trendleri keşfedin
Sosyal medya yayınlarınız günün en çok trend olan konularıyla (veya saat veya dakika) alakalı olduğunda, insanların bunları daha sonra paylaşma şansını önemli ölçüde artırır. Sektörünüzle ilgili ana trendleri takip edin ve / veya markanızı o anın en büyük sorunlarına bağlamanın yollarını bulun, böylece ilgi zirvede iken ilginç ve zamanında içerik üretebilirsiniz.

Sosyal medya paylaşımlarınız diğerlerinin üzerine çıkabilir
Sosyal medya gönderilerinizin, onları iyi oluşturduğunuz sürece, gecikmeli etkileşim eğilimini kırması ve paylaşımları artırması mümkündür. Emojiler, videolar, zamanında içerik ve değerli bilgiler ekleyerek, en uygun zamanlarda yayınlayarak, sosyal medya grafiklerinizi geliştirerek ve isabetli paylaşım yapan insanlarla etkileşim kurarak, takipçilerinizi içeriğinizi daha fazla paylaşmaya ve erişiminizi artırmaya teşvik edeceksiniz.

 
ali' Alıntı:
Hiçbir pazarlamacı sosyal medyayı görmezden gelemez. 2020'nin başından itibaren dünya nüfusunun% 51'i bir veya daha fazla kanal kullanıyor ve her gün çeşitli platformlarda 1 milyon yıllık birleşik bir zaman geçiriyor. Bu sayı ancak salgın sayesinde arttı.



Sosyal medya platformları size markanızı , vizyonunuzu ve ürünlerinizi dünyayla paylaşmanın harika bir yolunu sunar , ancak biraz yardıma ihtiyacınız var. Seçtiğiniz kanallarda çok sayıda takipçiniz olabilir, ancak orada işinizi hiç duymamış çok daha fazlası var. Bu nedenle, gönderilerinizi paylaşacak ve işinizin her yere yayılmasına yardımcı olacak insanlara ihtiyacınız var.

Bununla birlikte, sosyal medya paylaşımlarıyla organik etkileşim yıllardır düşüyor. Facebook için katılım oranı 2018'de% 0,16'dan 2019'da% 0,09'a düştü ve Instagram'da oran% 1,73'ten% 1,6'ya düştü. Artık güncel konuların ve büyüleyici içeriğin, gönderinizi birçok farklı beslemeye ve zaman çizelgesine başlatmak için yeterli olduğunu varsayamazsınız.

Eğilimi bozmak zor, ama yine de yapılabilir. Daha fazla insanı gönderilerinizi paylaşmaya teşvik edecek, uygulayabileceğiniz taktikler var. İşte sosyal paylaşımları artırmanın ve marka bilinirliğini artırmanın 7 yolu.

1. Grafiklerinizi keskinleştirin

Görüntüler paylaşımları yönlendirir, ancak bunların birçoğu göz alanı için rekabet eder, bu nedenle görsel oyununuzu keskinleştirmeniz gerekir. Çoğu insan telefonlarında sosyal medyayı kullanır, bu nedenle resimlerin önizlemede yanlış noktada kesilmediğinden, grafiklerinizdeki herhangi bir metnin küçük bir ekranda okunabilir olduğundan ve kullanıcının kolayca yakınlaştırıp uzaklaştırabildiğinden emin olun. Bir sosyal grafik aracı , tüm bu kutuları işaretleyen, göze çarpan ve izleyiciyi "paylaş" ı tıklamaya ikna eden çekici sosyal medya grafikleri oluşturmanıza yardımcı olur .

2. Daha fazla video ekleyin
Video, en iyi performans gösteren içerik türüdür ve sosyal medya kullanıcıları, video içeriğini paylaşma  :) olasılıklarının başka herhangi bir türden paylaşmaktan iki kat daha fazla olduğunu söyler. Kısa videolar, insanların kısa ilgi alanlarına sahip olduğu ve Instagram Hikayeleri, Facebook Hikayeleri ve TikTok gibi platformların tümü video parçalarını teşvik ettiği için günümüzde özellikle popülerdir. Hiç kimse sosyal videonun gösterişli ve mükemmel olmasını beklemiyor, bu da birkaç dakikalık video çekmeyi ve bunu hesabınıza yüklemeyi daha da kolaylaştırıyor.

3. Paylaşanlara yanıt verin
Basit görgü kuralları her şeyi değiştirebilir. Biri yayınınızı paylaştığında, hızlıca "teşekkür ederim" deyin veya sadece bir tepki bırakın. Müşteriler, içeriğinizi paylaşarak bir yanıt aldıklarında, işletmenizin ne yaptıklarını ve çevrimiçi katılımlarını önemsediğini hissederler. Pazarlamanın tamamen bir ilişki kurmakla ilgili olduğunu unutmayın. Paylaşanlarınıza yanıt vermek, markanızla hissedecekleri bağı güçlendirir ve bunu tekrar yapma olasılıklarını çok daha yüksek hale getirir.

4. Zamanlamayı doğru belirleyin
Sosyal medya gönderilerinizi görmeyen kimse paylaşmaz. Sorun şu ki, her sosyal medya platformu sürekli üzerine akan içerikle doludur. Gönderiniz yanlış zamanda yayınlanırsa, sonraki gönderiler dalgasının altına kolayca gömülebilir. Takipçilerinizin her kanalda ne zaman aktif olduğunu belirlemek için sosyal medya araçlarını kullanarak ve ardından fırsat penceresini kaçırmadığınızdan emin olmak için gönderilerinizi günün veya haftanın belirli bir saatine planlayarak bundan kaçının.


5. Trendleri keşfedin
Sosyal medya yayınlarınız günün en çok trend olan konularıyla (veya saat veya dakika) alakalı olduğunda, insanların bunları daha sonra paylaşma şansını önemli ölçüde artırır. Sektörünüzle ilgili ana trendleri takip edin ve / veya markanızı o anın en büyük sorunlarına bağlamanın yollarını bulun, böylece ilgi zirvede iken ilginç ve zamanında içerik üretebilirsiniz.

Sosyal medya paylaşımlarınız diğerlerinin üzerine çıkabilir
Sosyal medya gönderilerinizin, onları iyi oluşturduğunuz sürece, gecikmeli etkileşim eğilimini kırması ve paylaşımları artırması mümkündür. Emojiler, videolar, zamanında içerik ve değerli bilgiler ekleyerek, en uygun zamanlarda yayınlayarak, sosyal medya grafiklerinizi geliştirerek ve isabetli paylaşım yapan insanlarla etkileşim kurarak, takipçilerinizi içeriğinizi daha fazla paylaşmaya ve erişiminizi artırmaya teşvik edeceksiniz.
Teşekkürler çok kaliteli bir yazı olmuş.
 
  • Like
Tepkiler: ali
Sosyal medya içerik paylaşımlarını artırmak için altı ipucu keşfedin.
BuzzSumo ile en çok paylaşılan içeriği hızlı bir şekilde belirleyin.
En çok paylaşılan içeriği aramak için anahtar kelimeleri veya konuları kullanın.
Ayrıca belirli bir web sitesine göre de arama yapabilirsiniz.
Sosyal ağ başına paylaşımlara göre arama yapın.
Ağa göre dağılımı paylaşın.
 
Geri
Üst Alt